Forgive me my weakness


Igår fick jag tillbaka min matlagningslust. Lasagne och köttbullar blev det. Så när papi och bror skulle äta middag fick dem välja!
Sen blev det såklart en kladdkaka också, denna gång med mörk choklad.

Åkte och hängde med Tess, Toblas och Linnis en stund innan jobbet.
Det är märkligt att när en liten knodd kräks på dig är det bara att torka bort och fortsätta busa. Hade en vuxen människa spytt på mig så hade jag antagligen blivit riktigt äcklad.

Såg att en gammal klasskompis ska gifta sig snart.
Det börjar kännas ensamt.

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Även om det känns ensamt så är du inte det!!! Kom ihåg; att vara singel betyder att du är stark nog att vänta på den rätta....typ!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback