Ord bevingade som fjärilen

Nu börjar rusket och oktober är oktober.
Men något positivt är att jag fått använda mina gummistövlar.
Jag måste börja röra på mig.
Har gått upp...
I tisdags var det löning och började med att spendera lite pengar hos frissan och även få en parkeringsbot.
Shit happens.
I helgen lyxar jag till och är ledig. Till och med söndag.
Så lördag blir det middag med mami.
Har målat trappan och taket i hallen i lillstugan nu i tre dagar.
Det finns mycket utrymme för tankar då.
Saknar, längtar och ser fram emot.
Men det är väl så det är.
Att man är aldrig nöjd.
Det saknas något hela tiden.
Planer görs som kanske är för stora egentligen.
Men drömma kan inte straffa en för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback