Jag <3 Stockholm

Sitter och lyssnar på spotify och kommer på att jag ska kolla på related artists.
Hittar lite goa låtar och går sen in på Kent för att jag är nyfiken över vilka som kommer komma upp på dem.
En av dem är Marylin Manson!
Ok att jag gillar vissa av hans låtar men att han ska vara snarlik med Kent..
Nej den går jag inte på!

Helgen spenderades i sthlm med "Familjen".
Hade en trevlig fredag med middag, utgång och årets utskällning från konduktören på roslagsbanan.
Dansade på Amba i mina röda byxor.
Fick en man som var mellan 60 och döden som stalker....
Haft en mysdag på stan som avslutades med fisksoppa och matkoma hemma hos Banan.
Shit vad jag saknar Stockholm.
Samtidigt som jag tycker att det är skönt att komma hem till landet så saknar jag pulsen.
Att kunna gå på stan och titta på människor utan att känna igen 9 av 10.

Annette och jag pratade om sthlm idag på jobbet. Hon frågade vad som var så speciellt.
Bara att få se massa snygga människor.
Där höll hon inte med och sa att snyggheten inte är det som behövs.
Men jo.
Ibland är det det enda som behövs.
Och ett plus är att av en random person få höra att det krävs ben som dina att bära upp de där byxorna.
Sånt gillar vi!


Min syster kommer hem i maj.
Det är mer än 6 månader kvar.
Jeanette säger att det går fort.
Men jag tror att det kommer vara de längsta 6 månaderna ever.
Hade en plan att få hem henne tidigare men jag tror inte det är någon idé att ens försöka påbörja denna plan.
Men det är väl värt väntan.
Syster flyttar ju trotsallt hem.

Nu är jag paniktrött.
Sov gott!

Jag tror att det här kan vara början på något stort


Kommentarer
Postat av: majsan

SARA KOMMER HEEEEEEEEEEM!? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback