You wanna know how to make me smile

Fick ett sms idag när jag stod på jobbet, "jag älskar dig. My soulmate<3"
Det värmde i hjärtat.
Jag saknar min syster nu igen. Vill att hon ska komma hem på riktigt.
En vecka över jul ska vi få träffa henne.
Gången efter det? Vet ej.
Men jag har en plan.
En riktigt bra plan också.


Förut när jag lyssnade på Adele - Someone like you var det med blandade känslor.
Mest besvikelse och blåögdhet.
Nu när jag hör den tänker jag tillbaka till Thailand, Koh Lanta och vår Bungalow.
Där Sanna och jag satt i varsin solstol, precis hemkomna från butiken med en vit plastpåse med chang och singha, musiken strömmar ur hörlurarna.
En påse solrosfrön med örtsmak och titta ut över havet och se solen gå ner.
Och himmelen färgas lila, orange och rosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback