Vardag

Sitter återigen i min säng och skriver.
Greger sitter i fönstret och solar och Dimman ligger brevid mig.
Hundhåret yr i luften så fort dem rör sig!
Det värsta med att ha hund, att dem fäller något så djävulskt även fast dem är små!!!
Mitzi fyllde 13 år i tisdags. Gammeltanten, still going strong!

En bra vecka i övrigt so far. Lunch med Nettan på måndagen och i tisdags var det Frasse som fick njuta av mitt sällskap.
Sen har det varit arbete som stått på schemat eller står.

Har en massa saker som jag verkligen borde göra.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.
Jag borde verkligen ringa tandläkare så jag får en tid dit snart. Annars har jag betalat för något som inte används.
Jag skulle kunna börja röja lite på övervåningen i lillstugan.
Men jag har hittills inte gjort något av det.
Jag sover, äter frukost, sover kanske en stund till om jag börjar sent eller så åker jag och jobbar.

Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback