why don´t you dance to the music i hear inside of my head?

Då var det söndag igen.
Ligger i min säng och har ätit popcorn.
Denna jävla säng.
Halsbrännan från helvetet har varit på besök idag.
Eller är fortfarande.
Har införskaffat min en så snygg partyoutfit! Så nu ser jag fram emot nästa utgång.
Helgen har bestått av arbete och lite fredagsmys med Dimman, Cajsa och Linus.
Hösten är snart slut.
Nästa helg blir det vintertid.
Så då kommer väl snart snön också.
Alla dessa färger som finns ute nu.
Det ser ut som träden brinner.
Så vackert.
Men snart försvinner det.
Allt blir vitt och kallt.
På tisdag har jag en lunchdejt med en fin tjej. Maja heter hon. Jag saknar henne.
Det var längesen hon och jag hängde.
Hon, jag och syster, det är ingen vacker syn när vi tre är tillsammans.
Men ack så kul!
Fan jag har börjat snora!!!
Har inte riktigt tid att vara sjuk.
Undra vilket som är bäst, köra på och inte känna efter eller ta lungt och låta det bryta ut?
Jag kör på och så får vi se vad som sker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback