What doesn´t kill you makes you stronger

Då var det dags igen.
Jag och min soulmate åker till London!!
Denna gång dock för en weekend.
Men minst lika trevligt!
Har nu försökt att packat magert.
Vilket jag suger på att göra.
Men ju mindre jag packar desto mer får jag shoppa!
För ett år sen stod vi båda och packade för fullt.
Eller det var mest sortering på vad man ville ha med sig och sen fick man bli realistisk om vilket som skulle med.
Många tyckte vi riskerade mycket. Sa upp lägenhet och jobb i Stockholm.
Men det blev de bästa 4 månaderna i mitt liv so far.
Vi kom hem och var redo att gå vidare.
Fick de jobben vi ville ha.
Nytt år och nya möjligheter som de flesta skriver såhär efter nyår.
2011 gick fort.
Nästan lite obehagligt.
Har redan skrivit det nygligen.
Men London 2 månader, 6½ vecka i Thailand.
Jag fyllde 25 och bar min skitsnygga Karen Millen klänning!
Inte vetat vad jag ska göra, så det blev sommarjobb på hemtjänsten vilket jag inte ångrar!
Bo hemma, renovera nya hemmet, som förhoppningsvis blir klart snart!!!
Linnéa kommer till världen.
Syrran velar om när hon ska komma hem.
En tatuering blev två.
4 tjejer bokar en resa till Malta, vilket blev en grym resa!
Brorsonen spenderade en vecka hos oss i somras och nu sin födelsedag.
Runtunaveckan grundades och hade VIP kväll.
Många härliga kvällar i Nyköpingsnatten med alldeles för mycket rosé i blodet.
Så nu 2012 kör vi igen.
Vårt nyårslöfte är "Mer champagne och färre idioter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback